عاشقانه مینویسم

♥♥♥عاشقانه های من وتو♥♥♥

♫♫♫قلبم فدای عزیزی ک دنیایی ازدلتنگی راب امیدیک لحظه دیدنش ب جان می خرم♫♫♫

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



عاشقانه مینویسم


براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد


نه در آغوشت گرفته ام ،نه تو رابوسیده ام ..........
نه حتی موهایت را نوازش کرده ام...
اما .........
.ببین چگونه برایت عاشقانه مینویسم


براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد


دلتنگی یعنی
.فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمی شود !


براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد


همیشه فکر می کردم غم انگیزترین غروب
غروب زندگیست
ولی تازه فهمیدم هیچ غروبی غم انگیزتر از دوری تو نیست.


براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

من باشم و تــــــــــــــــــــــو
دوست دارم زیر باران نگاهت بی چتر بایستم تا ابد
تا خیس عاشقانه چشمانت شوم




براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

قرار نبود
کوچه های خاطراتمان را
یکه و تنها
...مرور کنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





14 آذر 1394برچسب:, ساعت 21:9 توسط ♀yeg@ne♀